14.04.2019Persbericht Overname van Van Eck Trailers B.V.

De Van Eck Group produceert al sinds de oprichting in 1912 kwalitatief hoogwaardige, innovatieve en duurzame custommade trailers voor de transportsector. Vanaf 01-04-2019 zet Van Eck al haar werkzaamheden voort als Van Eck Trailers B.V., maar is zij voor 100% in handen van Talson Trailers B.V in Venlo. Van Eck Trailers B.V handhaaft haar productie-, sales- en after-sales-activiteiten in Beesd.

Talson Trailers en Van Eck Trailers zijn altijd voorop gegaan bij innovatie, zoals bij het vrijwel gelijktijdig ontwikkelen van rollenbaantrailers voor luchtvracht en dubbeldekoplossingen in de jaren 1980. Voor beide ondernemingen zijn de R&D-activiteiten nog steeds de drijvende kracht. Talson en Van Eck voorzien hun klanten van duurzame oplossingen van de hoogste kwaliteit, geheel afgestemd op hun wensen.

De integratie van Talson's krachtige hulpbronnen, faciliterende kwaliteiten en klantgerichte innovatie en Van Eck’s jarenlange “Eckcellentie” zal positief uitwerken op de Nederlandse economie, de werknemers, klanten en leveranciers in de sector van de custommade trailers en brengt het behalen van de Europese duurzaamheidsdoelstellingen dichterbij.